Montag, 6. August 2012

Storyboard

A storyboard

Lagu dah ada.

Jalan cerita dah ada.

Pelakonnya pula.. ?
Di Perlis lah pulak.
Takut tak sempat siap.

Due date 9 Sept.
Tak bleh blah.
(Tarikh manis zaman sekolah menengah 2009 dulu.)

Aishh!! !

Nak set appointment?
Susahnya.. .
Patutkah aku buat sendiri? Huh

Tukar cerita lagi. Cerita yang asalnya patut genre jiwang.

Tapi sekarang dah kena tukar genre sepenuhnya ke genre realiti.

Terpaksalah.. . Fuuu~

I have no choice but to proceed this new story.

Aku boleh.
Dengan lagu itu?
Aku boleh.

Aku akan jadi pelakonnya sendiri.
Aku akan buat segalanya seperti realiti.

Aku ingin percaya yang aku boleh.
Kenalah ASAP. Kena lamar pelakonnya cepat!

Auf Wiedersehen. Dah siap n send nnti aku tunjuk la.

In class! Stay in school!

Ya Allah Ya Tuhanku, permudahkanlah urusanku!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen