Montag, 13. Februar 2012

Lagu Itu Untuk Kamu

Lagu ini tiada kena mengena dengan kamu wahai Adam.
Ia bermain difikiranku secara tiba-tiba walaupun hampir 3 tahun
aku tidak mendengarnya.

Bahananya, aku stalk FB kamu. Ini kerana kamu yang mulakan
terlebih dahulu. Kamu menghidupkan aku semula.. .
Kamu memberikan aku semangat untuk teruskan
hal yang terbengkalai.. .

"You've bring me back to life.. !"

Sekali lagi, tiada satu pun yang lebih agung dari redha Allah SWT,
tetapi ini adalah lumrah aku kepada yang aku mampu.

"Terima kasih Ya Allah,
berikanlah syurga kepada dia.. . Amin"

Sejak hal di malam itu, aku terus cari semula lagu yang agak
catchy itu.. . Lagu ini aku akan rahsiakan di sini.
Nak tahu, carilah lah lagu ini dalam laptop aku ok.. ;)
Liriknya tiada kaitan dengan si dia, tetapi yang
berkaitannya hanya minus one ia sahaja.. .

Sejujurnya aku,

Aku cukup benci dengan perasaan ini.
AKU JATUH CINTA SEKALI LAGI.. .

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen